Informationsmøde for skolestartere 2024 på Solbakkeskolen

Kære forældre

Tiden nærmer sig til, at I skal indmelde jeres børn til skole og DUS efter sommerferien 2024. I den forbindelse inviteres I til et informationsmøde for forældre til kommende skolestartere på Solbakkeskolen i S.Ø.

Informationsmødet afholdes torsdag d. 30. november fra kl. 17.00 til 19.00

Som I sikkert ved, lukker både Byplanvejens Skole og Seminarieskolen ved udgangen af indeværende skoleår. Dit/jeres barn skal derfor starte på Solbakkeskolen, som åbner i august 2024 og det glæder vi os meget til :). På det kommende informationsmøde vil vi gerne fortælle jer om vores tanker og visioner for den nye skole og særligt i forhold til dit/jeres barns skolestart. Børnenes skolestart er jo en helt særlig tid, og vi vil gerne fortælle jer om, hvordan vi kommer til at tage hånd om denne helt særlige opgave.

På mødet får I mulighed for at møde personalet, der vil være omkring børnehaveklasserne til kommende skoleår samt skoleledelsen på Solbakkeskolen. I får også mulighed for at møde en forældrerepræsentant fra nuværende børnehaveklasse, som vil give jer et indblik i, hvordan det er at have et barn til at starte i skole.

Programmet for aftenen ser således ud:

Kl. 17.00 til 17.30 vil der være en let anretning

Kl. 17.30 til 18.00 vil ledelsen informere om tankerne og visionerne for den nye skole

Kl. 18.00 til 19.00 vil I få en rundvisning samt et blik ind i hverdagene i skole og DUS

Vi vil rigtig gerne se jer til informationsmødet. Derfor tilbyder vi at passe jeres børn, hvis I ikke har andre pasningsmuligheder i forbindelse med mødet. Det gør vi i DUSSEN, hvor der vil være voksne til stede, som vil sørge for at jeres børn får et par hyggelige timer sammen.

Vi glæder os meget til at møde jer og fortælle jer om planerne for vores nye distriktsskole i Aalborg S.Ø. Vi ser frem til vores kommende samarbejde og vi glæder os til at give dit/jeres barn den bedste start på deres skoleliv på Solbakkeskolen.

Personale og ledelse

Solbakkeskolen